Mały duży cud

Co jest tym moim małym dużym cudem? Oczywiście maść z witaminą A. Już chyba sporo osób o niej słyszało, ale to nie powstrzyma mnie o napisaniu o niej. Więc jest to po prostu maść ochronna z witaminą A, którą można dostać w każdej aptece ja za swoją dałam nie całe 5 zł. Zacznę od początku więc mam lekki trądzik, nie jest to coś tragicznego, ale chyba każda dziewczyna dąży do tego by jej cera była idealna. Więc poszłam z tym problemem do mojej pani doktor i ona poleciła mi maść Benzacne i oczywiście ostrzegała, że nie można wychodzić na słońce po używaniu tej maści. Okej przez pierwszy tydzień super, coś tam znika. Powoli ,ale nie spodziewałam się że w dwa dni moja buzia będzie idealna. Po około ponad tygodniu stosowania tej maści czuję dziwne pieczenie pod skroniami trochę tam gdzie miałam pryszczolki. Oczywiście wieczorem staram omijać się to miejsce nakładając maść.Następnego dnia? Miałam po prostu ochotę się popłakać pod oczami i pod skroniami skóra niesamowicie mnie piekła. Jakby była poparzona.Szukałam ratunku w kremie nivea,ziaja oliwkowa i bambino.Niestety bez skutecznie. Przypomniało mi się że kiedyś na którymś z filmików na yt któraś z dziewczyn mówiła o maści z witaminą A i ostatnio maxineczka również o niej mówiła. I postanowiłam spróbować. TO BYŁ STRZAŁ W DZIESIĄTKE! Dwa dni i pieczenie minęło. Teraz stosuje tej maści jako krem na noc. Miałam też bardzo popękane usta gdzie różne pomadki typu nivea czy bebe nie pomagały. A ta maść? Jedna noc i po spierzchniętych ustach ani śladu.Jestem w niebo wzięta. Moja buzia jest super nawilżona, mięciutka po prostu cudowna. Moja nowa miłość za grosze.Polecam każdemu ona po prostu nie ma wad.

11116018_804801662944824_177599281_n

3 uwagi do wpisu “Mały duży cud

Skomentuj

